خرید بلوز یقه اسکی مردانه | فروشگاه مرکزی پوشاک مردانه

خرید بلوز یقه اسکی مردانه در انواع مختلف به راحتی از سایتها و فروشگاه ها امکان پذیر است. بلوز یقه دار مردانه یکی از مناسب ترین لباس های زمستانی است که اغلب آقایان شیک پوش به آن نشان می دهند. یقه اسکی نوعی یقه ایستاده که به صورت تا شده یا باز گردن را پوشش میدهد. انواع یقه اسکی مردانه را میتوان با استایل رسمی، نیمه رسمی و اسپرت استفاده کرد. این لباس محدودیتی برای استایل مردانه ایجاد نمیکند و با همه لباس های داخل کمدتان هم ست می شود.

خرید بلوز یقه اسکی مردانه | فروشگاه مرکزی پوشاک مردانه

مرکز خرید شیک ترین بلوز های یقه اسکی مردانه

مرکز خرید شیک ترین بلوز های یقه اسکی مردانهخرید لوز و پلیور بافت یقه اسکی مردانه یکی از بهترین و پرفروش ترین پلیور بافتنی است که تمامی خریداران تمایل زیادی برای تهیه بلوز و پلیور بافت دارند. و برای تولید این محصول در تولیدی برکه از بهترین نوع نخ و همچنین دوخت تضمینی به کار می رود.شما میتوانید برای خرید بلوز و پلیور بافت یقه اسکی با فروشگاه های تولیدی در شهرهای تهران و مشهد ارتباط برقرار کنید این بلوز ها در مرکز تولید و پخش برکه در رنگ بندی های مناسب تولید میشوند برای خرید خود نیاز به مراجعه حضوری نیست و نمنونه هایی به افراد ارسال میشود.

مدل های متنوع بلوز های مردانه

مدل های متنوع بلوز های مردانهانواع یقه اسکی در طرح ها و رنگ های متنوع در ویترین فروشگاه ها دیده می شوند این یقه ترند روزهای سرد سال است.دقت  داشته باشید که علاوه بر ترند بودن،طراحی لباس باید برازنده اندامتان باشد تا شیک و خوش استایل دیده شوید‌.تیپ زدن با یقه اسکی هم آدابی دارد.مدل بلوز مردانه مجلسی و رسمی از انواع پیراهن هایی هستند که اغلب با کت و شلوار در مجالس و مهمانی های رسمی و مکان های اداری پوشیده میشوند بنابراین بهتر است در انتخاب طرح و رنگ این مدل پیراهن ها حساسیت لازم را به خرج دهید.مدل پیراهن مجلسی مردانه بهتر است ساده انتخاب کنید تا طرح و رنگ کت و شلوارتان زیبا و جذاب تر به نظر برسد.مدل پیراهن مردانه مجلسی در انواع رنگ های متنوع تیره و روشن موجود است و شما میتوانید با توجه به رنگ کت و شلوار و سایر لباس هایتان رنگ این مدل پیراهن را انتخاب کنید.بهتر است رنگ پیراهن مجلسی روشن تر از کت و شلوارانتخاب شود تا ظاهر شما جذاب تر به نظر برسد.مدل بلوز مردانه اسپرت از انواع طرح های پرطرفدار پیراهن در بین آقایان است.پیراهن های اسپرت در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود هستند و بهتر است ما این مدل پیراهن هارا با شلوارهای اسپرت نظیر شلوار کتان و شلوار لی و…بپوشیم تا ظاهر و تیپ مان جذاب و زیباتر به نظر برسدرنگ پیراهن های اسپرت بهتر است به گونه ای انتخاب کنید که با رنگ سایر لباس هایتان مطابقت و همخوانی داشته باشد.بلوز ترک مردانه نیز مثل یقه اسکی طرفداران خودش را دارد.

عرضه ویژه انواع بلوز مردانه مارک دار

عرضه ویژه انواع بلوز مردانه مارک داردر پاییز درست زمانی که هوا نه آن چنان سرد است که ژاکت برتن کنید و نه خیلی گرم که با پیراهن بیرون بروید بهترین انتخاب پوشیدن یقه اسکی مردانه تقریبا نازک و لطیف زیر کت یا ژاکت است.راه حلی ساده برای خوش پوشی  و رفتن به محل کار،گردش و حتی خرید آخر هفته.از طرفی پوشیدن این بلوزهای یقه اسکی به تنهایی و زمانی که هوا خیلی سرد نیست و هنوز تا پوشیدن لباس های دست و پاگیر خیلی گرم زمان هست، جواب میدهد‌.اما همه ماجرا این نیست چون شنا برای تیپ زدن با یقه اسکی به گردنی تقریبا کشیده نیاز دارید به این علت که یقه اسکی به ویژه با بفت درشت برای مردان با گردن های پهن و کوتاه مناسب نیست و این افراد با پوشیدن این پیراهن ها به دلیل فاصله بسیار کوتاه بین چانه و بالای یقه ظاهر نامناسبی پیدا میکنند.اما ناراحت نباشید چون بافت های یقه ظاهر ایستاده از جنس پشمی سبک یا کشمیر به جای یقه اسکی تیپ شما را بدون این که حجم یقه انها کاهش پیدا کند زیباتر نشان میدهد. مجموعه تولید و پخش پوشاک راژ تولید کننده‌ی انواع هودی خام با طرح و جنس دلخواه مشتری با بهترین نوع پارچه‌ها و کمترین قیمت ممکن در بازار می‌باشد.

قیمت و خرید انواع بلوز مردانه باکیفیت

قیمت انواع بلوز مردانه باکیفیتقیمت بلوز مردانه:220000تومان

پیراهن مردانه کانتوس:340000تومان

پیراهن مردانه لی کوپر:۳۲۰۰۰۰تومان

پیراهن آستین بلند:223000تومان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما