خرید بلوز بافت زنانه | بازار فروش انواع بلوز و تیشرت

خرید بلوز بافت زنانه

با فرا رسیدن فصل سرما بازار لباس های گرم رونق زیادی پیدا می کند، در این میان لباس های زنانه تنوع بیشتری دارند. از متداول ترین انتخاب های پاییزی و زمستانی مدل های گوناکون ژاکت و پلیور زنانه و دخترانه است. برخلاف تصور بسیاری از مردم، با پوشیدن این لباس های بافت نیز می توان استایل جذابی ایجاد کرد. با توجه به ضرورت این لباس های گرم، انتخاب مدل های شیک و با کیفیت آن ها، علاوه بر گرم نگه داشتن، به راحتی با سایر البسه و اکسسوری های متناسب ست شده و جلوه زیبایی به شما ببخشد.

جنس های گوناگونی از این مدل لباس برای استفاده در موقعیت های مختلف عرضه می شوند که از میان آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ژاکت و پلیور بافتنی زنانه: جز معمول ترین جنس ها برای ژاکت و پلیور می باشد که طرح های مختلفی از آن تولید می شود. این قبیل لباس ها در بافت های ریز و درشت طراحی می شوند که میزان گرم نگه داشتنشان به نوع بافت و ضخامت کاموای به کار رفته بستگی دارد. در این بین لباس های بافتنی دست بافت علاوه بر ایجاد حس نوستالژیک، به دلیل ظرافتی که دارند از محبوبیت بالایی برخوردارند.

ژاکت و پلیور پشمی زنانه: می توان گفت از دیرباز به عنوان یکی از گرم ترین جنس ها برای تولید لباس های زمستانی به کار می رفته است. پلیور و ژاکت پشمی به دلیل بافت منسجمی که دارند، مانع از نفوذ سرما می شوند و یکی از مناسب ترین گزینه ها برای خانم های سرمایی هستند.

خرید بلوز بافت زنانه | بازار فروش انواع بلوز و تیشرت

انواع بلوز بافت زنانه آستین بلند

انواع بلوز بافت زنانه آستین بلندبلوز آستین بلند زنانه و همچنین انواع شومیز و بلوز مجلسی زنانه با انواع پارچه های حریر، گیپور و ریون دوخته می شوند اما شومیز های حریر امروزه بیشتر طرفدار دارند زیرا حریر جنسی است که هم برای زنان مناسب است هم برای دختران. سری جدید مدل شومیز ها اکثراً آستین پفی هستند زیرا که این مدل یکی از ترند های امسال است. شومیز یا بلوز یکی از لباس هایی است که اکثر خانم ها به پوشیدن آن علاقه وافری دارند، به خصوص افرادی که پوشیدن شلوار را به دامن ترجیح می دهند و از طرفی هم دوست دارند که بلوزشان هم شیک و هم آستین بلند باشد.

جدیدترین بلوز های بافت زنانه و دخترانه

جدیدترین بلوز های بافت زنانه و دخترانهبرای خرید بلوز بافت زنانه بهتر است هزینه ی خود را صرف برند های روز نکنید چرا که صنعت مد هر روز در حال تغییر است در نتیجه با خرید بلوز های کلاسیک و شیک که همیشه محبوب هستند بهترین استایل را برای خود رقم بزنید. بلوز مجلسی خود را از میان انواع تک رنگ، اما با کنتراست انتخاب کنید. به این ترتیب شما می توانید آن ها را به طرق مختلف با شلوار و دامن های موجود در کمد لباس خود ست کنید. در هنگام خرید بلوز جنس، سایز و برش آن را مد نظر قرار دهید. بلوز های خیلی تنگ یل با برش گشاد، معمولاً خوب به نظر نمی رسند. همچنین، بهتر است به دنبال بلوز هایی از جنس ابریشم، حریر و ساتن باشید تا استایل شما شیک تر به نظر آید.

فروش ویژه بلوز های بافت ترک

فروش ویژه بلوز های بافت ترکبلوز زنانه ترک

برندهای ترکیه نه تنها در ترکیه محبوب و معروف اند، بلکه جزو مارک های معروف دنیا نیز می باشد. مارک هایی نظیر زارا، H&M، تاپ شاپ و مانگو از برند های مطرحی هستند که فرهنگ ترکی را با طراحی بین المللی در هم امیخته اند.

بلوز زنانه ترک یکی از برندهای بسیار خاص و محبوب در تمام دنیا می باشد.

قیمت فروش بلوز زنانه

قیمت فروش بلوز زنانهدر اینجا به چند نمونه از قیمت بلوز های موجود در بازار اشاره می شود:

کالا  قیمت  کالا   قیمت 
بلوز زنانه برشکا  332000 تومان  بلوز فانریپ کراواتی  63000 تومان 
بلوز زنانه زارا  764000 تومان  بلوز یقه دار مشکی  198000 تومان 
بلوز مجلسی آستین بلند  118000 تومان  بلوز کلاسیک تابستانه  135000 تومان 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما